Nejsi přihlášen | Login | Registrace
Zpět

Pokec - Pokec

PŘIDAT ZPRÁVU
strana: | 1 | 307 | 308 | 309 | 310 |

Miloslav | 27/09/2017 18:17:42 | počet příspěvků: 27
RE: RE: RE: RE: RE: K.Vary
Budu tedy čekat,nevím jestli se někdo přidá.Vypadáto že se nikomu nechce . Jirka bohužel musí do práce.Tak zítra .




pacina65 | 27/09/2017 21:13:43 | počet příspěvků: 572
omluva
Ahoj přátelé,moc se omluvám,letos nám to s tím ježděním moc nevyšlo,buď pracoval Jirka,nebo pak zase já,léto bylo krásné ale krátké,jezdila jsem jen do práce -výhoda parkovaní před obchodem,tak se uvidí zda to ještě letos stihneme vyjet,mějte se krásně,zdravě a šťastně pacina




Miloslav | 13/10/2017 05:50:22 | počet příspěvků: 27
Krkonošské zavírání šoupátek
Tak se nám blíží sobota snad bez kapky deště .
Píšu tedy na poslední chvíli, má někdo chuť a čas se projet.
Odkaz na akci:
www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=11155





Jirka | 16/10/2017 21:06:51 | počet příspěvků: 70
Krkonošské zavírání šoupátek
Mílo, škoda,jsem nemrknul dřív, jel bych. A teď už vím, že asi nedojel.

Na víkend jsem přemýšlel kam vyrazit, když počasí přeje.
Nakonec jsme s Líbou jeli v sobotu na Loket potulovali jsme se po okolí. V neděli jsme udělali projížďku tady kolem a nakonec to vzali do Německa na Königstein pak Bad Schandau a Hřensko. Kafe u našich v Děčíně a večer domů.
Dojel jsem do Teplic. Tam se motorka jakoby zablokovala a začala lítat trochu do stran. Myslel jsem, že mi bouchla guma. Prd. Gumy OK. Zkusil jsem nastartovat a motor jen cuknul a nic. Stál jsem naproti Route 55.

Bál jsem se, že jsem ji zadřel, ale utěšoval jsem se... olej jsem kontroloval před jízdou a doufal v řemen variátoru. Kámoš s vozíkem nebyl doma tak odtah z Teplic a sehnat někoho, kdo pro nás přijede. Odtahovky z Dubí a Teplic na výjezdech. Nakonec mi poslali odtah z Děčína

Chtěl jsem to domů, ale to bych prý musel platit (cesta z Děčína do Chomutova a zpět x 20Kč na km + naložení = cca 5tis) a do autorizovaného servisu je to zdarma v rámci asistence. Servis pochopitelně v osm večer zavřený takže to naložili a odvezli do Děčína do skladiště. Ráno ji naložili a odvezli do Chomutova do Yamahy. Dneska v půl dvanácté ji tam složili.

Mechanik mi říkal, že to na řemen nevypadá, že by s tím mělo jít otočit. Strašil, že to třeba blbě mazalo a že bude možná zadřená. Musel jsem do práce a nečekal až to otevřou. Odpoledne mi volali, že to je fakt jen řemen, že se přetrhnul a namotal se. Objednal jsem jiný + válečky a nechám to tam opravit. Měl jsem to v plánu na jaro

Holt poslední krásný víkend, příjemně strávené dny, krásná projížďka. Posledních cca 50km domů a nechala mě na cestě. Fakt jsem měl v plánu hned na jaře olej, řemen, válečky. Smůla
Aspoň to bude hotový a pak dokoupím jen gumy, ty už jsou... nic moc.




Gasser1 | 16/10/2017 22:53:22 | počet příspěvků: 766
Jirka a oprava
no Jiří, máš tedy pech. Hele, to ti nikdo neporadil, že když je to jen řemen, tak aby jsi si to udělal sám? V Jamze Jamazovský ti naúčtují ranec jen za práci.




Miloslav | 17/10/2017 09:07:09 | počet příspěvků: 27
RE: Krkonošské zavírání šoupátek
Jiří, tak to jsi měl smůlu. Já jsem ještě do variátoru nekoukal, spoléhal jsem se na prodejce že je v pořádku. Nevím kolik má řemen najeto, když jsme jeli na ukončovačku do Varů tak mě Milan(Střekovák) trochu znejistil prý abych někde nezůstal stát. Také přes zimu plánuji že se pustím do rozebírání, řemen, oleje, filtry už mám. Teď ještě přemýšlím nad svíčkou, jestli klasiku nebo iridiovou? Má někdo zkušenost? Válečky, spojka, vodítka…… dle zjištění.
Kolik jsi vůbec najel na ten řemen než umřel? Taky uvažuji nad asistencí, jakou máš?
Koukal jsem na MotoCare.

Jinak jsem tedy v sobotu ráno sám vyrazil směr Hostinné s tím že snad dojedu tam i zpět .
Škoda že jsi to nečetl, třeba by jsi dojel.
Naplánoval jsem si zastávku v Boleslavi, dotankování abych se pak nedostal do stresu. Zaparkoval jsem na parkovišti a dal si svačinku, přijel Chopper. Pozdravili jsme se, a taky jedeš na sraz do Hostinné, jo. Přijelo ještě asi šest Chopprů, měli tam sraz na vyjížďku.
Tak už jsem pokračoval v koloně mezi Chopprákama .
Docela velká byla účast, pak projížďka cca 60km. do kempu. Občerstvení a pak návrat domů, už opět sám. Tak jsem se pěkně projel, nájezd cca 500km.




Jirka | 17/10/2017 22:50:26 | počet příspěvků: 70
Jirka a oprava
No, Jirko, snad to nebude tak hrozný.
Volali mi z Yamahy a cena origoš řemenu je cca o 100,- vyšší než jsem našel nejlevnější v eshopu. Kdybych ho objednal a zaplatil poštovné, bylo by to stejné. To samé válečky. Nebudu experimentovat a objednal jsem originál.

Cena práce nebude taková palba. Kdybych to nechal odvézt domů a zaplatil cca 5tis za odtah (Děčín - Chomutov = cca 90 až 100km + cesta zpět x 20Kč/km + naložení a složení), bylo by to určitě dražší než když zaplatím výměnu v servisu. Holt je to nastavené tak, že do servisu odtah platí oni, domů bych platil já.




Jirka | 17/10/2017 23:24:42 | počet příspěvků: 70
...
Mílo, na Moto Care jsem taky koukal. Někdo to chválí, někdo haní. Nevím kde je pravda.
Já mám asistenci přímo v pojistce (povinném ručení). Ještě tam mám připojištěno srážku se zvěří. I kdybych si rozbil hubu při přejetí kočky nebo ježka , zaplatili by opravu.

Kolik měl řemen najeto nevím. Já mám skútra od 04/15. Do teď jsem tedy za tři sezóny najezdil cca 17tis km a já ho neměnil. Měl jsem to v plánu na příští sezónu. Kdy ho měnil někdo přede mnou nevím. Měl to nějaký starší chlap (jeden rok) - ten moc nenajezdil a tomu ho přivezl syn z Itálie. Jestli ho měnil netuším. Po něm to měl ještě jeden chlapík (podle TP taky rok - nájezd cca 3tis) - ten řemen neměnil a po něm já. Když jsem to kupoval, říkal, že byl na kontrole a spojka i řemen OK.
Asi to byla pravda, když mi umřel až teď. Myslím, že jsem někde četl, že má životnost 15 - 20tis km. Dost možná, že se měnil ještě v Itálii

Svíčky... Já dávám normální, předepsané výrobcem - obyčky NGK. Iridiové mají delší životnost. Prý až 30tis. Běžná se mění po 10tis. Já měnil svíčku zatím jednou. Stála asi kilo. Iridiová cca 500,-.
Někdo říká, že to má lepší zapálení směsi - užší elektroda, většina, že rozdíl není poznat. Možná až při velkém výkonu, u skútru bych to viděl jako zbytečné.
Také jsem nad tím při výměně přemýšlel, ale co jsem se dočetl na fórech tak i třeba na velkých motorkách píše dost lidí, že rozdíl nepoznali.




Gasser1 | 18/10/2017 20:09:57 | počet příspěvků: 766
oprava skútra
tak chlapi já osobně léta zastávám názor a už jsem ho tu kdysi psal, že výrobce to na něčem testoval a asi věděl proč tam dával ty svíce a další krámy. Chápu chlapy, kteří rádi tuní mašiny, jsou s tím pak i nadšeni, ale já tam dávám to co tam má být a vyjma jednoho okamžiku, kdy jsem se hrabal do podtlaku (což mi vytáhlo pěkných pár litrů z kapsy a přidělalo pár vrásek z vlastní blbosti) jsem se skútrem neměl žádné problémy. Takže mohu doporučit neřešit jestli místo jablka hrušku...
Jinak pokud je řeč o řemenu, pokud bude mít "najeto" a stroj byl servisován, měla by se u řemenu který má už "najeto" rozsvítit kontrolka V-Belt, což signalizuje výměnu. Nevím jak to tam máte vy, ale doporučuji rozdělat varec, přeměřit řemen, zkontrolovat válečky, mrknout na spojku, přeměřit kontrastku, vyčistit, namáznout co má být namáznuto a je-li vše OK vyfoukat filtry a nechat to být. Žádná věda v tom není.
Jinak víte o tom, že na PartsDepot má člen Majesty Yamaha klubu slevu?




PŘIDAT ZPRÁVU
strana: | 1 | 307 | 308 | 309 | 310 |
Zpět

Pokec - Pokec